Informacijski sustav za proračunske korisnike

Financijsko knjigovodstvo proračuna

  • praćenje cjelokupnog poslovanja proračunskih korisnika u skladu sa Zakonom o proračunu i Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu,
  • vođenje glavne knjige, dnevnika i analitičkih knjigovodstva po svim proračunskim klasifikacijama (ekonomskoj, organizacijskoj, funkcijskoj), te po izvorima financiranja, programima, projektima i aktivnostima, 
  • izrada godišnjih i mjesečnih financijskih planova, projekcija za više godina i izrada rebalansa po svim proračunskim klasifikacijama s planiranim vrijednostima po izvorima financiranja u skladu s čekivanim dospijećem, 
  • ažurno, točno i brzo praćenje realizacije planova po proračunskim klasifikacijama, 
  • automatska raspodjela proračunskih i vlastitih prihoda proračunskih korisnika u odgovarajuće fondove po određenim ključevima raspodjele koji su propisani pravilnicima, uredbama, odlukama i sl. i povezivanje svih troškova s odgovarajućim fondovima i izvorima financiranja. Time je omogućeno da se u svakom trenutku mogu pratiti svi prihodi i ima potpuna kontrolu i uvid nad trošenjem tih prihoda u određene svrhe, 
  • vođenje analitičke evidencije projekata (naziv projekta, vrsta, naručitelj projekta, voditelj projekta, datum otvaranja, rok završetka, kratak opis poslova, ugovoreni iznos u kn i stranoj valuti, status, …) s detaljnim praćenjem svih prihoda i troškova po projektima, 
  • mogućnost vođenja neograničenog broja analitičkih evidencija: potraživanja od korisnika usluga, obveze prema dobavljačima, suradnja, donacije, školarine, kongresi, tečajevi, seminari, primljeni i izdani vrijednosni papiri i drugi financijski instrumenti, potraživanja i obveze po osnovi primljenih kredita i zajmova te danih zajmova, dana i primljena jamstva i garancije, obveze prema djelatnicima za služebena putovanja i sl., 
  • knjiženje u neograničenom broju stranih valuta s automatskim obračunom tečajnih razlika, 
  • automatsko preuzimanje uplata iz poslovnih banaka ili FINA-e putem interneta, CD-a ili stick-a, 
  • ručno i automatsko zatvaranje otvorenih stavaka, praćenje obročne otplate, 
  • obračun PDV-a s ispisom svih knjiga IR-a, UR-a i obrazaca (PDV, PDV-K, PDV-S, ZP, PPO), 
  • ispis različitih izvještaja po vrstama prihoda i primitaka, rashoda i izdataka, kao i o stanju imovine, obveza i vlastitih izvora, 
  • ispis propisanih i predefiniranih obrazaca kao što su BIL, PR-RAS, S-PR-RAS, NT, P-VRIO, OBVEZE i drugi, 
  • automatsko preuzimanje i kontiranje dokumenata iz drugih modula (nabave,fakturiranja, blagajne, putnih naloga, obračuna plaća, …).

 

WEB Task Pregledi projekata

  • pregled kartice projekta s prikazom osnovnih podataka o projektu (naziv/opis projekta, voditelj projekta, datum početka, rok za završetak, ugovoreni iznos, status, ...) i svih prihoda i troškova projekta za zadano razdoblje (detaljno i grupirano po vrstama/grupama prihoda i troškova),
  • mogućnost definiranja prava na preglede za različite razine korisnika (voditelj projekta, voditelj odsjeka, prodekan, dekan, ...),
  • mogućnost filtriranja podataka na pregledu po vrstama projekata, statusima (nije započeto, u toku, u mirovanju, završeno, ...), voditeljima projekata, razdobljima, vrstama / grupama prihoda i troškova, izvorima financiranja, org. jedinicama (odsjecima) i sl.,
  • ispis kartice projekta.

     

Upravljanje nabavom

  • praćenje raznih vrsta nabava robe, radova i usluga s osnova dokumentacije vezane uz nabavu,
  • stalna nabava (nabava na osnovu sklopljenih ugovora, nabava na osnovu okvirnih sporazuma, ...),
  • otvorena nabava (nabava na osnovu tekućih zahtjeva),
  • izrada/unos svih potrebnih dokumenata (ugovori, zahtjevnice, narudžbenice, primke, ...),
  • više razina odobravanja zahtjevnica, narudžbenica, od strane odgovornih osoba,
  • mogućnost praćenja realizacije nabave – količinski i financijski, po artiklima, dobavljačima, projektima,...,
  • ispis narudžbenica i zahtjevnica prema potrebama korisnika,
  • mogućnost kopiranja dokumenta (kopiranje dijela ugovora u narudžbenicu, kopiranje zahtjevnice u narudženicu, kopiranje narudžbenice u primku),
  • mogućnost generiranja dokumenata (generiranje više narudžbenica na temelju više zahtjevnica, po dobavljačima),
  • korištenje limita u nabavi s obzirom na utvrđene financijske, odnosno količinske limite s mogućnošću upozoravanja kod izrade dokumenta, odnosno zabrane izrade dokumenata,
  • povezanost nabave s skladišnim/materijalnim knjigovodstvom, praćenje zaliha, povezanost nabave s financijskim knjigovodstvom,
  • veliki broj pregleda i izvještaja vezanih uz nabavu.

     

WEB Naručivanje

  • prijava zahtjeva za narudžbom predmeta nabave (roba, usluge, radovi) putem interneta,
  • mogućnost automatske raspodjele narudžbe po projektima, organizacijskim jedinicama, fondovima i izvorima financiranja na razini cijelog dokumenta ili na razini svake stavke (predmeta nabave),
  • ekranski pregled svih upisanih zahtjeva u skladu s prijavljenim pravima korisnika (prava pristupa) po dokumentima, datumima narudžbe, datumima isporuke, naručiteljima, dobavljačima, projektima, statusima zahtjeva (odobreno, naručeno, isporučeno, …),
  • ispis obrasca Zahtjevnica za nabavu,
  • automatsko slanje e-mail obavijesti po unesenom zahtjevu za narudžbom odgovornim osobama za odobravanje zahtjeva,
  • odobravanje/odbijanje zahtjeva za narudžbom na više razina (voditelj projekta, Predstojnik Ustanove/Prodekan i sl.),
  • automatsko kreiranje narudžbi prema dobavljačima u modulu Upravljanje nabavom na temelju odobrenih Zahtjeva za narudžbom.

     

Fakturiranje roba i usluga

  • izdavanje računa za prodane proizvode i robu te pružene usluge (školarine, seminari, konferencije, projekti, suradnja s privredom, …),
  • izdavanje računa u domaćoj ili bilo kojoj stranoj valuti,
  • automatsko kreiranje faktura za školarine na temelju preuzetih podataka iz ISVU-a,
  • automatsko fakturiranje na temelju prijavljenih ugovora i pravila za izradu faktura,
  • iskazivanje storno računa za predujam na računu za robu ili usluge,
  • ispis računa na predštampanim obrascima (memorandumima) ili na bianco papiru s definiranim logom (slikom u *.jpg ili *.gif formatu),
  • mogućnost slanja eRačuna,
  • automatsko knjiženje računa u Financijsko knjigovodstvo proračuna.

     

Praćenje dugotrajne i kratkotrajne nefinancijske imovine

  • praćenje imovine po vrsti, količini i vrijednosti i svim drugim potrebnim podacima,
  • nabava, otpis i prodaja,
  • obračun amortizacije,
  • ispis svih izvještaja vezanih uz evidenciju imovine,
  • primjena bar koda (označavanje imovine s ispisanim etiketama, prijenosni čitači bar koda za inventure),
  • automatsko knjiženje dokumenata za praćenje imovine u Financijsko knjigovodstvo proračuna.

     

Platni promet

  • unos prioriteta plaćanja po dobavljačima ili datumima dospijeća, 
  • zatvaranje računa s različitim instrumentima plaćanja (nalog za plaćanje, ugovor o cesiji, međusobne i višestruke kompenzacije),
  • mogućnost plaćanja s različitih žiro-računa i na različite račune dobavljača,
  • ispis različitih obrazaca (nalog za plaćanje, prijedlog kompenzacije, ugovor o cesiji, obavijest o knjiženju),
  • ispis različitih izvještaja vezanih uz plaćanje računa (specifikacija plaćanja, otvorene stavke platnog prometa i sl.),
  • automatsko kreiranje naloga za plaćanje i SEPA zbrojnih naloga,
  • mogućnost plaćanja putem interneta ili predaje naloga za plaćanje na magnetnom mediju,
  • automatsko knjiženje potvrđenih kompenzacija u Financijsko knjigovodstvo proračuna.

     

Blagajničko poslovanje

  • mogućnost vođenja neograničenog broja blagajni (glavna blagajna, blagajna čekova, slipova, devizna blagajna),
  • unos i ispis blagajničkih uplatnica, isplatnica i blagajničkog dnevnika,
  • specifikacija čekova, kartica i naloga za plaćanje,
  • automatsko zatvaranje otvorenih računa ili obračunatih putnih naloga prilikom knjiženja uplata u blagajnu ili isplata iz blagajne,
  • ispis različitih rekapitulacija i izvještaja,
  • automatsko knjiženje blagajničkih dnevnika u Financijsko knjigovodstvo proračuna.

     

Upravljanje ljudskim resursima

Kadrovska evidencija

  • evidencija matičnih podataka o radnicima u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima
  • praćenje ugovora o radu, rasporeda na radna mjesta i promjena pozicije u organizacijskoj strukturi
  • evidencija članova obitelji (dječji darovi, osigurane osobe i dr.)
  • evidencija podataka o prethodnim zaposlenjima s kontrolom staža
  • evidencija stručnog obrazovanja, stručnih ispita, licenci, specijalizacija i sl.
  • evidencija članstva u sindikatima, komorama, strukovnim udrugama i sl.
  • evidencija zdravstvenih i sanitarnih pregleda
  • evidencija radnih dozvola, rada u inozemstvu
  • evidencija osposobljavanja vezanih uz zaštitu na radu
  • izračun broja dana godišnjeg odmora na osnovi zadanih kriterija, ispis rješenja, planiranje i evidencija godišnjih odmora
  • automatsko generiranje dokumenata kadrovske evidencije na osnovi predloška u Word-u (ugovor o radu, aneks ugovora, rješenje o raskidu radnog odnosa, razne druge potvrde i rješenja)
  • sustav kontrole podataka i automatskog upozoravanja
  • matična knjiga, statistički i drugi propisani izvještaji
  • veliki broj izvještaja veznih uz sve navedene evidencije (stanje na dan, povijesni podaci, izvoz podataka u druge formate)
  • mogućnost kreiranja izvještaja na zahtjev (korisnik sam definira skup podataka koji će biti na izvještaju s mogućnošću izvoza u Excel)
  • evidencija podataka o osobama koje nisu u radnom odnosu, ali obavljaju neki posao u tvrtki u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima
  • integracija s WinTask modulima Evidencija radnog vremena, Obračun plaća, Obračun drugog dohotka, Putni nalozi, Imovina.

Obračun plaća

  • evidencija matičnih podataka o radnicima potrebnih za obračun plaće
  • evidencija ostvarenih sati rada radnika s odgovarajućim kontrolama
  • mogućnost uvoza podataka o radu iz drugih sustava
  • maksimalna fleksibilnost u obračunu plaće (koeficijenti, satnice, bodovi, bruto iznos, neto iznos, prosjeci i dr.)
  • automatski obračun bolovanja i mogućnost detaljne evidencije bolovanja
  • evidencija i obračun obustava, osiguranja i neoporezivih primitaka
  • obračun kredita s deviznom klauzulom
  • svi izvještaji i obrasci potrebni za obračun i isplatu plaće (IP1, NIP1, IO1, NO1 i dr.)
  • određeni izvještaji dostupni i na stranim jezicima
  • automatski obuhvat podataka, kontrola i kreiranje JOPPD obrasca
  • kreiranje datoteka s nalozima za plaćanje, specifikacijama za banke (SEPA),
  • mogućnost dostave IP1 obrasca djelatnicima putem e-maila
  • izvještaji i obrasci za određeno razdoblje (IP, GOD-DOP, RAD-1G, ER-1, DOH-Q, MPP-1, karton radnika, lista zarada, izvještaji za HZMO, statistički izvještaji i dr.)
  • mogućnost kreiranja izvještaja na zahtjev (korisnik sam definira skup podataka koji će biti na izvještaju s mogućnošću izvoza u Excel)
  • kalkulator staža, kalkulator za preračunavanje neta u bruto i bruta u neto
  • automatsko kontiranje troškova plaće u WinTask Finacijsko knjigovodstvo usklađeno s organizacijskom strukturom korisnika
  • izvoz podataka o plaći u druge sustave prema potrebi korisnika
  • sustav kontrole podataka i automatskog upozoravanja
  • usklađeno s Pravilnikom o sadržaju obračuna plaće, naknade plaće ili otpremnine.

Obračun drugog dohotka

  • mogućnost obračuna svih vrsti  primitaka koji se smatraju drugim dohotkom
  • maksimalna fleksibilnost u načinu obračuna primitaka
  • automatski obuhvat podataka, kontrola, kreiranje i slanje JOPPD obrasca
  • kreiranje datoteka s nalozima za plaćanje (SEPA)
  • ispis svih izvještaja potrebnih za obračun i isplatu drugog dohotka
  • izvještaji i obrasci za određeno razdoblje (Potvrda o isplaćenom primitku, GOD-DOP, DOH-Q i dr.)
  • automatsko kontiranje troškova drugog dohotka u WinTask Finacijsko knjigovodstvo usklađeno s organizacijskom strukturom korisnika
  • izvoz podataka o drugom dohotku u druge sustave prema potrebi korisnika.

Evidencija radnog vremena

  • brzo i jednostavno evidentiranje dnevnog rada i odsustva s rada u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu evidencije o radnom vremenu
  • pregled odstupanja dnevne i mjesečne satnice po radnicima od planirane
  • izvješćivanje o dnevnom izvršenju rada i odsustvima s rada
  • preraspodjela radnog vremena
  • mogućnost automatskog generiranja evidencije radnog vremena
  • integracija s WinTask modulima Kadrovske evidencije i Obračunu plaća
  • izvoz podataka o radnom vremenu u druge sustave prema potrebi korisnika
  • mogućnost vođenja evidencije na dislociranim lokacijama.

Upravljanje putovanjima

Obračun putnih naloga

  • brzo i jednostavno evidentiranje dnevnog rada i odsustva s rada u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu evidencije o radnom vremenu
  • evidentiranje osnovnih podataka o vozilima iz voznog parka (registarska oznaka, inventarni broj, vrsta, marka, tip, …),  lokacijama (države, mjesta), relacijama putovanja, cjenicima (cijene po km, dnevnice, cijene osiguranja), 
  • praćenje rezervacija vozila po danima, djelatnicima, mjestima putovanja i poslovnim partnerima, evidentiranje, obračun i ispis svih vrsta putnih naloga (tuzemni, inozemni, loco vožnja), 
  • automatski obračun domaćih i inozemnih dnevnica u bilo kojoj stranoj valuti, evidentiranje i obračun svih troškova putovanja (cestarina, gorivo, parkiranje, …) u kn i stranim valutama, s time da se pojedini troškovi (gorivo) osim financijski prate i količinski, 
  • automatski obračun iznosa osiguranja za putovanja u inozemstvo po djelatnicima i danima, 
  • praćenje stanja kartica (smart, ENC) kojima se plaća cestarina, 
  • automatsko kreiranje obrasca JOPPD za obračunate i isplaćene putne naloge,
  • ispis velikog broja izvještaja i statistika na temelju evidencije putih naloga (detaljni i rekapitulacije) po djelatnicima, vozilima, mjestima putovanja, poslovnim partnerima i sl., 
  • automatsko kreiranje blagajničkih isplatnica za isplatu akontacija i troškova putovanja, 
  • automatsko kreiranje naloga za plaćanje i SEPA zbrojnih naloga za isplate akontacija i troškova putovanja na tekuće račune djelatnika,
  • automatsko kontiranje svih obračunatih putnih naloga i knjiženje u Financijsko knjigovodstvo proračuna.

WEBTask Putni nalozi

  • prijava zahtjeva (rezervacija) za službena putovanja,
  • pregled rezervacija, odobravanje/odbijanje zahtjeva za službeni put,
  • mogućnost odobravanja zahtjeva za službena putovanja i obračunatih putnih naloga na više razina putem posebne forme za unos ili putem e-maila,
  • pregled statusa putnih naloga (upisan, poslan na odobrenje, odobren/odbijen, obračunat, likvidiran, ...),
  • ispis putnih naloga prije odlaska na put i obračunatih putnih naloga,
  • obračun putnih naloga - upisivanje svih podataka vezanih uz službeni put  sa automatskim obračunom domaćih i ino dnevnica, troškova upotrebe vlastitog automobila, ostalih troškova putovanja (cestarina, parkiranje, gorivo,...) u kn i bilo kojoj stranoj valuti,
  • likvidiranje obračunatih putnih naloga,
  • ekranski pregled upisanih, obračunatih i likvidiranih putnih naloga po radnicima, mjestima putovanja, poslovnim partnerima i vozilima,
  • ispis obračunatih putnih naloga i mjesečnih obračuna za locco vožnju,
  • ispis knjiga i rekapitulacija putnih naloga po različitim kriterijima.

Uredsko poslovanje / upravljanje dokumentima

  • integrirano informacijsko rješenje za upravljanje dokumentima unutar bilo koje organizacije: zaprimanje, pregledavanje, razvrstavanje, raspoređivanje, upisivanje i dostava u rad, administrativno-tehnička obrada, otpremanje, razvođenje, stavljanje u pismohranu i čuvanje,
  • automatsko vođenje urudžbenog zapisnika, upisnika predmeta upravnog postupka I i II stupnja, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte, dostavne knjige za poštu, dostavne knjige za mjesto, knjige pismohrane,
  • jednostavno dodavanje dokumenata, podnesaka i akata u postojeće i nove predmete, automatsko generiranje klasa i urudžbenih brojeva u skladu s planom klasifikacijskih oznaka,
  • digitalizacija, klasificiranje i napredno pretraživanje podataka neovisno o količini zapisa (po klasi, urudžbenom broju, pošiljatelju, primatelju, dokumentima, predmetima, dosjeima, datumima, ...),
  • praćenje kolanja dokumenata unutar ustanove (tko, kada, gdje, koliko dugo i zašto drži dokument, kada je dokument vraćen, ...), tako da se u svakom trenutku zna gdje se nalazi bilo  koji dokument ili njegova kopija,
  • izrada kataloga (šifrarnika) podataka: plan klasifikacijskih oznaka, dosjei, mjesta odlaganja 
  • dokumenata, opisi dokumenata, odjeli, odsjeci, referenti,
  • dinamičko definiranje sadržaja dokumenata koje omogućuje prilagodbu sučelja za unos dokumenata ovisno o tipu dokumenta, uz zadavanje vrsti i tipova podataka za taj dokument i pravila za unos podataka,
  • više razina korisničkih prava ovisno o ulozi korisnika unutar organizacije,
  • izvoz podataka u obliku excel tablice ili XML datoteke,
  • ispis knjiga urudžbenog zapisnika, upisnika, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte, 
  • dostavne knjige za poštu i mjesto, knjige pismohrane, naljepnica, omotnica  i sl.,
  • automatsko knjiženje ulaznih računa u Financijsko knjigovodstvo proračuna,
  • jednostavno dobivanje različitih statističkih i drugih izvješća za upravu i ostale korisnike sustava.

Copyright © 1992.-2020. TASK d.o.o. All Rights Reserved.  |  Izjava o zaštiti osobnih podataka