
Fiskalizacija 2.0
Fiskalizacija 2.0 - pripremite se na vrijeme
Od 1. siječnja 2026. godine uvodi se obavezno izdavanje i zaprimanje eRačuna za tuzemne transakcije za sve porezne obveznike u sustavu PDV-a, te fiskalizacija svih računa bez obzira na način plaćanja.
Kod fiskalizacije računa osim podataka o pošiljatelju i primatelju računa, broju računa, datumu računa, datumu isporuke, datumu dospijeća, poreznoj osnovici, iznosu PDV-a, bit će potrebno poslati podatke o količini i vrsti isporučenih dobara/usluga. Zbog toga, svaki artikl koji će biti iskazan na računu potrebno je povezati s klasifikacijom iz Odluke o klasifikaciji proizvoda po djelatnostima Republike Hrvatske 2025 (NN 151/2024).
U WinTask poslovnom informacijskom sustavu već postoji mogućnost povezivanja artikala s klasifikacijom, te slanja i preuzimanja eRačuna (postoji mogućnost da će biti potrebna instalacija nove verzije WinTask poslovnog informacijskog sustava ako je verzija starija od 1. lipnja 2025. godine).
S obzirom na obim posla, predlažemo da što prije povežete sve artikle s klasifikacijom, te da se što prije počne sa slanjem i preuzimanjem eRačuna prema svim partnerima.
Korisnici s ugovorom o održavanju novu verziju WinTask poslovnog informacijskog sustava dobivaju besplatno, a za instalaciju nove verzije (ako je potrebno) možete poslati zahtjev na www.task.hr (Slanje zahtjeva).
Upute za povezivanje artikala s klasifikacijom možete preuzeti ovdje .